среда, 20 июня 2018 г.

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Como posso usar códigos de moeda?
O parâmetro de código de moeda pode ser usado em nossos métodos de pagamento para passar em uma moeda específica para venda.
Standard Checkout e Pass through Produtos usam o parâmetro currency_code para obter a mensagem de moeda no nosso sistema. Isso pode ser adicionado à codificação de qualquer produto e permitir que ele passe em um tipo de moeda específico.
AFN, ALL, DZD, ARS, AUD, AZN, BSD, BDT, BBD, BZD, BMD, BOB, BWP, BRL, GBP, BND, BGN, CAD, CLP, CNY, COP, CRC, HRK, CZK, DKK, DOP, XCD, EGP, EUR, FJD, GTQ, HKD, HNL, HUF, INR, IDR, ILS, JMD, JPY, KZT, KES, LAK, MMK, LBP, LRD, MOP, MYR, MVR, MRO, MUR, MXN, MAD, NPR, TWD, NZD, NIO, NOK, PKR, PGK, PEN, PHP, PLN, QAR, RON, RUB, WST, SAR, SCR, SGD, SBD, ZAR, KRW, LKR, SEK, CHF, SYP, THB, TOP, TTD, TRY, UAH, AED, USD, VUV, VND, XOF, YER.
A moeda eo código listado estão abaixo.
Afghani afegão (AFN) Lek albanês (ALL) Dinar argelino (DZD) Peso argentino (ARS) Dólar australiano (AUD) Manat azerbaijano (AZN) Dólar das Bahamas (BSD) Daka do Bangladesh (BDT) Dólar de Barbados (BBD) Dólar de Belize (BZD) Dólar de Bermúde (BMD) Bolívia boliviano (BOB) Botswana Pula (BWP) Real brasileiro (BRL) Libra britânica (GBP) Dólar de Brunei (BND) Lev búlgaro (BGN) Dólar canadense (CAD) Peso chileno (CLP) Yuan chinês (CNY) Peso colombiano (COP) Colon Costa Rica (CRC) Kuna croata (HRK) Czeh Koruna (CZK) Coroa dinamarquesa (DKK) Peso dominicano (DOP) Dólar do Caribe Oriental (XCD) Libra egípcia (EGP) Euro (EUR) Dólar Fiji (FJD) ) Quetzal guatemalteco (GTQ) Dólar de Hong Kong (HKD) Lempira hondurenho (HNL) Forint húngaro (HUF) Rúpia indiana (INR) Rúpia indonésia (IDR) Israel novo shekel (ILS) Dólar jamaicano (JMD) Iene japonês (JPY) Kazakhstani Tenge (KZT) Shilling do Quênia (KES) Lao Kip, Representante Democrático (LAK) Kyat, Myanmar (MMK) Libra Libanesa (LBP)
Dólar liberiano (LRD) Pataca macaense (MOP) Ringgit malaio (MYR) Rufiyaa maldiva (MVR) Ouguiya mauritana (MRO) Rupia maurícia (MUR) Peso mexicano (MXN) Dirham marroquino (MAD) Rúpia nepalesa (NPR) Novo dólar de Taiwan (TWD ) Dólar da Nova Zelândia (NZD) Córdoba Oro Nicaragüense (NIO) Coroa Norueguesa (NOK) Rúpia paquistanesa (PKR) Papua New Guinean Kina (PGK) Sulféu peruano (PEN) Peso filipino (PHP) Zloty polonês (PLN) Riyal Qatari (QAR ) Rúpia de Seychellois (SCR) Dólar de Singapura (SGD) Dólar das Ilhas Salomão (SBD) Rand sul-africano (ZAR) Won sul-coreano (KRW) Sri Lanka Rupia Lankana (LKR) Coroa Sueca (SEK) Franco Suíço (CHF) Libra Síria (SYP) Baht Tailandês (THB) Tongan Pa'anga (TOP) Dólar de Trinidad e Tobago (TTD) Lira Turca (TRY) Hryvnia Ucraniana (UAH) United Dirham dos Emirados Árabes (AED) Dólar dos Estados Unidos (USD) Vanuatu Vatu (VUV) Dong vietnamita (VND) Franco CFA da África Ocidental (XOF) Ria do Iêmen (YER)
No entanto, o currency_code faz coisas diferentes com o conjunto de parâmetros Plug and Play e o conjunto de parâmetros Pass through Products.
No Plug and Play, o currency_code é usado para converter o preço ajustado na Conta do Fornecedor para um preço equivalente na nova moeda com o sistema 2Checkout.
& lt; form action = & # 39; sandbox.2checkout / checkout / purchase & # 39; método = & # 39; postar & # 39; & gt;
Este código terá um produto $ 5.00 que é configurado e converte-o para o mesmo valor equivalente em Euros. Observe que o novo preço na captura de tela abaixo converteu o valor para € 3,94.
Enquanto Passar pelos Produtos, use o mesmo código de moeda que ele é interpretado de forma diferente pelo sistema 2Checkout. Abaixo está o código para o produto similar que está sendo enviado através do método Pass through Products through through to our system.
& lt; form action = & # 39; sandbox.2checkout / checkout / purchase & # 39; método = & # 39; postar & # 39; & gt;
& lt; input type = & # 39; hidden & # 39; nome = & # 39; li_0_name & # 39; value = & # 39; Euro Currency Test & # 39; / & gt;
Este código terá um produto 5.00 configurado com o método de passagem e enviá-lo diretamente para 2Checkout cart system. Isso não converte o preço em um montante equivalente. Este método simplesmente mantém o valor definido que também é passado no sistema de carrinho 2Checkout, observe que o preço na captura de tela abaixo não converteu o valor e está listado como € 5,00.
Os sistemas API de Pagamento usam moeda em vez de currency_code. O processo é o mesmo que para o método Pass through Products na medida em que ele simplesmente define a moeda e não converte o valor.

2Checkout Review.
2Checkout (2CO) é um processador de pagamento externo de terceiros que, no seu nível mais básico, permite que o dinheiro seja transferido de um comprador para você após a conclusão da compra. Como seu concorrente principal PayPal, o 2CO é o nome que os compradores irão ver se verificarem as transações na conta do cartão de crédito. A empresa compatível com PCI oferece vários recursos, incluindo cobrança recorrente e pagamento personalizado.
Se você é um negócio que traz alguns milhares de dólares por mês ou menos, você provavelmente ganhará uma taxa de desconto mais alta do 2CO do que o que é oferecido pelas contas comerciais padrão. Outra vantagem de usar um processador de terceiros como o 2CO é que você não é responsável por cobranças fraudulentas ou disputadas, embora você tenha que pagar uma taxa para 2CO para disputas de transações.
Depois de preencher um aplicativo com o 2CO, será revisto pelos subscritores antes de obter aprovação, assim como quando você solicita um cartão de crédito pessoal. Uma vez que você esteja pronto para usar o 2CO, você usará o software de carrinho de compras "Plug and Play" da 2CO ou integrará o processador em seu carrinho existente. Quando os clientes fazem pedidos no seu site, eles serão redirecionados para o 2CO para concluir as transações. Essa é uma desvantagem de trabalhar com alguns processadores de terceiros como o 2CO: os compradores terão que deixar sua loja para concluir sua compra, o que, teoricamente, pode levar a vendas perdidas.
Existem vários fatos positivos e negativos a serem considerados ao trabalhar com o 2CO. Os fundos retidos e as contas congeladas são as queixas principais dos usuários 2CO. Ainda assim, com mais de 50,000 vendedores, 2CO continua sendo uma alternativa real para concorrentes como o PayPal. Continue lendo nossa revisão 2Checkout para obter uma melhor compreensão do processador e veja se é o ajuste certo para sua empresa.
Índice.
Produtos & amp; Serviços:
2Checkout oferece vários recursos úteis, incluindo um aplicativo acessível, integração com tablets e smartphones, cobrança recorrente, pagamento direto e a capacidade de aceitar 26 moedas em 15 idiomas. O painel inclui histórico de vendas e tendências e a opção de conceder várias quantidades de acesso a diferentes usuários. O 2CO é compatível com o Nível 1 do PCI e todas as transações são submetidas a uma revisão de fraude no prazo de 24 horas após a conclusão.
2CO oferece duas principais soluções de pagamento para empresas:
Os clientes não terão que se inscrever para uma conta 2CO para concluir uma venda, mas pode fazer compras rapidamente usando cartões de débito ou de crédito com qualquer plano. Enquanto ambos os serviços permitem que sua empresa complete as transações redirecionando clientes para o site 2CO, existem algumas diferenças.
Exibe automaticamente o check-out otimizado para o formato do dispositivo do cliente (por exemplo, laptop, tablet, smartphone). Comercializado para os vendedores apenas começando ou com um menor número de ofertas de produtos. Os pagamentos podem ser personalizados e localizados.
O formato oferece aos clientes a impressão de que ainda estão no seu site. Inclui formulário de pagamento de sobreposição. Corta o número de campos que devem ser concluídos para finalizar uma transação.
Na minha opinião, a menos que seja realmente importante para o seu site ficar visível ao fundo, enquanto os clientes concluem as compras e você é uma loja pequena a média, o Dynamic Checkout é uma escolha sólida.
Taxas & amp; Taxas:
2Commar cobranças nenhuma declaração, cobrança recorrente, cancelamento ou outras taxas mensais. Embora, ao mesmo tempo, os comerciantes fossem obrigados a pagar uma taxa de instalação de US $ 49, o 2CO agora anuncia que não cobra nada para configurar contas. Os compromissos de serviço são mês a mês. Você pode ver o cronograma das taxas completas, incluindo as taxas de cobrança aqui.
Você encontrará alguns custos extras como um cliente 2CO. Dependendo da sua conta, os preços de cobrança variam de US $ 20 a US $ 50 para transações em disputa processadas usando US $ e $ 25 a $ 65 para transações em disputa processadas usando dólares não pertencentes aos EUA. Além disso, a reserva de cada conta para rejeições começa em 5% de suas vendas brutas por período de pagamento e # 8211; esse valor é mantido por 90 dias antes de ser liberado.
2CO mantém as taxas simples em toda a linha, levando um plano de 2,9% e US $ 0,30 por cada transação processada, independentemente de quanto você processa. Embora as novas contas sejam qualificadas para a taxa de 2,9%, o 2CO cobra muito mais por transação (5,5% e US $ 0,45) para as contas que considera de alto risco, se, como o site indica, # 8220, os Produtos ou práticas comerciais de um Sub - O comerciante cria um risco financeiro ou de reputação potencial ou real para o 2CO, como a venda de Produtos Restritos ou altas percentagens de devolução. # 8221; Os vendedores internacionais pagam 5,5% e US $ 0,45 por transação. As vendas internacionais podem custar 1% extra por transação.
Contrato Comprimento & amp; Taxa de cancelamento:
As soluções de pagamento 2Checkout são sem contrato e são oferecidas no mês a mês.
Vendas e Transparência publicitária:
2Checkout oferece aos comerciantes muitas maneiras de obter informações e incentiva a interação das redes sociais, mas não parece usar táticas de marketing gimmicky. O preço é direto e a publicidade é padrão e principalmente limitada à web. O 2CO atrai novos clientes através de seu site ou referências, e não encontrei nenhuma evidência de que uma força de vendas da velha escola fizesse chamadas frias a potenciais clientes.
Atendimento ao Cliente & amp; Apoio, suporte:
2Checkout oferece várias maneiras de alcançar seu serviço ao cliente, incluindo:
Infelizmente, nenhum suporte de telefone de fim de semana é oferecido. Os desenvolvedores podem acessar documentação, instruções de integração de cuidados e mais aqui. Você também pode acessar as páginas do Facebook e do Twitter do 2CO.
Comentários negativos e amp; Reclamações:
Os comerciantes relatam uma ampla gama de reclamações sobre 2Checkout, com a maioria centrada em questões de produtos e serviços. Membro do BBB por mais de uma década, o negócio mantém uma classificação A +. Das 41 denúncias emitidas nos últimos três anos. Enquanto Merchant Maverick se dedica a completar buscas online exaustivas de queixas, não conseguimos ler todos os problemas que os usuários relataram on-line. Com isso em mente, fomos capazes de descartar vários negativos comuns 2CO, incluindo:
Terminação da conta & # 8211; O 2CO parece acompanhar de perto as contas, com os usuários informando o encerramento da conta sem aviso prévio. Se sua empresa puder ser considerada de alto risco, você pode querer escolher um processador, como Durango Merchant Services. Leia mais sobre como evitar congelamentos, taxas e encerramento de contas aqui. Você também pode verificar a lista de produtos proibidos da 2CO para obter mais informações. Holdheld Funds & # 8211; Os comerciantes relatam insatisfação com a política da 2CO de manter fundos 90 dias após a conclusão das contas.
Avaliações positivas e amp; Depoimentos:
Também há comentários positivos 2Comprar lá para equilibrar o feedback negativo. Enquanto muitos comerciantes relatam um mau atendimento ao cliente, outros estão satisfeitos. As interações positivas comuns com 2CO incluem:
Check-out conveniente & # 8211; A configuração de pagamento de uma página é bastante direta. Amplamente aceito & # 8211; O 2CO trabalha com oito métodos de pagamento e pode aceitar moeda estrangeira em 15 idiomas e mais de 20 moedas. Fácil de usar & # 8211; Os comerciantes informam que o 2CO é rápido para configurar e operar.
Integrações e complementos:
2Checkout suporta mais de 50 carros de compras de terceiros. Clique aqui para ver uma lista completa. Ele pode ser integrado com vários complementos, incluindo o serviço de reserva on-line Checkfront, o software classificado Listbingo e o software de contabilidade com base em nuvem FreshBook.
Veredicto final:
Como outros processadores de terceiros, 2Checkout é mais provável que leve a vendedores com pontos de crédito menos do que impecáveis ​​e é melhor em lidar com o risco do que as contas de comerciantes. Como mencionado acima, a empresa também lida com fraude para você, o que é uma grande vantagem.
Se você optar por trabalhar com 2CO, é uma boa idéia ter tempo para se familiarizar com os procedimentos do processador e estrutura de tarifas, então você está um passo à frente do jogo. 2CO oferece muitos recursos e é compatível com praticamente todos os carros de compras.
Se possível, solicite uma conta comercial tradicional, bem como um processador de terceiros como o 2CO. Dessa forma, você terá acesso a fundos no caso de haver algum problema com qualquer recurso. Seja ou não a comissão que você ganha depois de pagar taxas de 2CO faz sentido com sua linha de fundo é importante considerar. Gosto que o 2CO tenha um alcance amplo e se integre bem com os dispositivos móveis. No entanto, sua ampla variedade de reclamações de comerciantes me faz fazer uma pausa.
Tom DeSimone.
tahmdesimone.
+ Tom DeSimone.
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Muito caro. Uma média de cerca de 4% para os pagamentos com cartão europeu, 5% de reserva rotativa (que deve ser lançada após 90 dias, depois de 95 ainda não é lançada!), Muita documentação do escritório de impostos dos EUA mesmo que sejamos uma empresa européia, lenta Apoio, suporte. A experiência de checkout exigiu que nossos clientes inserissem novamente todos os detalhes de seus endereços, & # 8230; Nós nos mudamos para Stripe e é muito mais barato (cerca de 1,5% para cartões europeus, sem reserva rotativa).
Eles recusaram nossa aplicação, citando a lista de produtos proibidos & # 8201; vendemos livros. Não há coisas de ódio, nada político e tal, apenas poemas estúpidos ou novelas. Não entendi. Pode ser racista porque metade dos nossos livros estão em árabe? Ou talvez tenham medo de lidar com um país do Oriente Médio? Sempre os recomendou e pensei que eram uma boa opção. No entanto, eles não parecem estar à altura das minhas expectativas ou de suas reivindicações. Então, eu não posso mais recomendá-los.
depois de passar por todo o seu processo de verificação de merda e amp; Esperando 1 mês, sua equipe de risco nos permitiu usar este gateway em nosso site. Quando chegou o nosso dia de pagamento, eles cancelaram todos os pedidos por si mesmo sem aviso prévio / chamada / e-mail. Eu deveria ter passado por todas as suas críticas negativas de 99% na Internet. SEJA FRAUDE, POR FAVOR, NÃO UTILIZE ESTE CATÁLOGO / MERCADORA PARA SEU NEGÓCIO, PODEM SUSPENDER A CONTA QUALQUER MESMO, SEM QUALQUER INFORMAÇÃO, SEUS RISCOS & A EQUIPE DE FRAUDE ESTÁ FAZENDO TRAZAR EM SEU TRABALHO.
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NÃO USE ESTE MERCADOR. Eu usei 2CheckOut para um dos meus negócios por quase 2 anos, tivemos muitas transações até dezembro de 2016 quando tivemos nosso primeiro estorno. Por causa disso, uma cobrança de atraso 2CheckOut nos enviou um e-mail e fechou nossa conta, dissemos que nós passamos nossa taxa de cobrança de 2%. Eles nos enviaram um e-mail para enviar os fundos via PayPal. Nós enviamos de volta os fundos via Paypal e eles ainda se recusaram a abrir nossa conta. Também uma nota, por favor, certifique-se de que o% que eles afirmam no site são os reais que eles retiraram, eles disseram que estavam nos cobrando 5% nas taxas de transação quando calculamos que eles estavam nos cobrando mais de 11% durante nosso período de serviço e mesmo depois de muitos e-mails que nunca nos reembolsaram o nosso% acordado.
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apenas uma palavra: EVITE. Deixe-me explicar o porquê: minha empresa está localizada na Lituânia (União Européia) e, em 2016, realizamos uma loja on-line vendendo cordas de guitarra. Utilizamos um gateway de pagamento único (famoso você conhece) e queria oferecer uma opção de pagamento alternativa para nossos clientes. Nós contatamos PayMill, Adyen, Stripe, 2 checkout e assim por diante. Somente Adyen e 2checkout trabalharam com nossa região e achamos razoáveis ​​suas tarifas. Então nos subscrevemos para ambos. Explicámos as finalidades de que precisamos de um gateway de pagamento para (loja europeia, pagamentos em euros, então conta bancária da empresa no banco europeu e assim por diante). Eles disseram que as taxas em seu site estão corretas e começamos a trabalhar. Nossa parceria terminou após a 1ª transação. Antes de tudo, ficamos um pouco confusos com o valor que recebemos. Nós verificamos as taxas de 2 cheques e o valor calculado não corresponde ao valor real. Então, contatamos a equipe de suporte. E lá começou a surpreender. O tempo de resposta antes da assinatura foi curto. Depois disso, poderíamos escrever algumas vezes antes de recebermos algo deles. Eles explicaram: como eles são uma empresa americana, todas as transações não em USD são conversas para USD durante o pagamento e depois é conversada novamente antes de aparecer em nossa conta. Então, temos uma conversão dupla dupla de EUR para USD e novamente para EUR. Por que não disseram isso, quando perguntamos se o seu portão de pagamento funcionou bem para as empresas da Europa em moeda do euro sem nenhum truque escondido? Bem, esses são seus negócios e como eles fazem isso 🙂 Tricky. Está bem. Então, pedimos que fechassem a nossa conta, exigiu muitos documentos para os EUA, apesar de que nunca trabalhamos lá, então por que devemos justificar-nos antes do seu sistema TAX. Ok, as regras e as seguimos. Do que pedimos para transferir dinheiro para nossa conta bancária e mais uma vez. Nós ficamos chocados. O membro da equipe de suporte viu que nós tínhamos apenas 20 euros em nossa conta e eles sabiam que a transferência não seria do banco europeu, então teríamos que pagar uma taxa de transação internacional de 15 $. Apenas perceba. 15 $ de 23 $ dólares no saldo da nossa conta. É ridículo. E o membro da sua equipe poderia nos dizer que devemos pagar 15 $, preferimos ter reembolsado nosso cliente e deixá-lo um produto como um presente e, em seguida, receber um $ 8 engraçado por esse pedido de $ 29 após todas as taxas. Mas podemos ver que eles não se importam, respondem depois de um longo período de tempo ou não respondem. Esse é o seu serviço. Conclusão: não é necessário dizer que, usando alguns dos maiores gateways de pagamento, você economiza tempo, nervos, dinheiro e não há nenhum truque escondido. É para você. Ficamos bravos com toda a situação com 2 minutos e apenas alguns meses depois decidiram contar sobre isso. Talvez isso ajude alguém, porque se tivéssemos conhecido as experiências de outra pessoa antes de nos inscrevermos, nunca teríamos trabalhado com 2checkout. Regards, Anton (MB Revolo)
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Este é o pior gateway de pagamento possível. Pense 10000 vezes antes de usar seu serviço. porque uma vez que você se torna um cliente, não há suporte. seus e-mails não serão respondidos, e você literalmente terá que implorar para obter suporte. Apesar de ser um cliente pagador por mais de 85 anos todos os dias, estamos enfrentando dificuldades com seus serviços. apenas procurando uma opção para mudar. sugerindo que os usuários não instalem esse prestador de serviços pobres.
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O pior gateway de pagamento nunca & # 8230; Em mais de 10 anos, nunca tive uma experiência terrível com os pagamentos. Tudo foi muito rápido no momento de aprovar a minha conta e fazer vendas, mas quando tentei obter os meus pagamentos, seu sistema ficou devagar. Cerca de um mês e meu dinheiro ainda é mantido por nenhuma razão clara e # 8230; Meus clientes não podem obter seus serviços. Eu reembolso todas as vendas. Bye bye 2 checkout & # 8230; nunca nunca mais.
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Acabei de terminar. Gostei deles primeiro. Passou 7 meses e 15 grandes configurando um fórum baseado em assinatura, um primeiro para minha indústria. Percebi que as pessoas estão tão acostumadas a informações gratuitas que o formato não funcionaria e mudou para livre. Não sentiu que era justo manter os primeiros 9 ganhos de pessoas que pagaram para entrar enquanto as novas pessoas obtiveram acesso gratuitamente. Eu reembolsou o dinheiro para os nove primeiros assinantes. Ninguém perguntou que eu pensava que era o certo. 2CO me enviou um e-mail ameaçador, respondi por e-mail e falei com um supervisor, encaminhá-lo pelo fórum e disse-lhe por que eu dei os reembolsos e que eu tinha considerado mudar a conta para o meu negócio principal que faz 6 números on-line por ano. Ela disse que entendeu e "prometeu" me chamar de volta no dia seguinte. Sem ligação, odeio isso, apenas um e-mail que disse que fui encerrado por muitas cobranças. Eles ouviram tão bem. Não gosto da retenção do dinheiro em cima das taxas de uso. Eles deveriam ter ouvido melhor, muito melhor. Não estou impressionado!
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TOMAM OS SEUS FUNDOS UM MÊS TARDE TAMBÉM QUE REEMBOLSARÁ NOSSOS FUNDOS VOLTAR A SEUS CLIENTES QUE VOCÊ DEVE NECESSAR. CHAMADO 2CHECK OUT COMPANY A MESMA SENHORA RESPIRA A UM TELEFONE E ELES NÃO FAZEM MAIS QUALQUER LUGAR. CUIDADO DE UMA COMPANHIA ENORME 2CHECKOUT! NÃO CAE NAS SUAS MÃOS SCAM. POR ESTA EXPERIÊNCIA, EU DEIXO A PALAVRA INTEIRA SABER QUE ESTA COMPANHIA & # 8220; 2CHECKOUT & # 8221; TOMA PESSOAS & # 8217; S DINHEIRO.
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2co é muito decepcionante quando lista seus produtos como & # 8220; unsupported & # 8221; de repente, quando eu me certifico de ler a lista proibida e as ervas e produtos de higiene pessoal, como sabão e óleos, não são mencionados, o que é # 8220; não suportado e # 8221; sobre algumas ervas certificadas e de petróleo? Muito decepcionante! Qual serviço é melhor usar? Eu não vivo nos EUA, eu preciso do serviço comercial internacional.
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Nunca use-os, sempre que desativar sua conta, dando motivos engraçados. Eu tive muita experiência com esses caras.
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É assim que fomos roubados por 2Checkout com pretexto de pagamento global: ID de transação: 105412472144Pago feito pelo cliente em INR: 75500 / - Pago convertido em USD: 1150.65 / - (O pagamento é menor, uma taxa de conversão muito alta aplicada que 2CheckOut diz que isso inclui taxas de hedge, taxas de terceiros, etc., que nunca foram comunicadas nem divulgadas, eles escrevem 5,5% + 45c apenas, era esperado que recebesse cerca de US $ 1234 USD com base na conversão FX INR 61.15 / USD, mas cobrado INR 65 / USD ) Reserva reservada: 57.54 USD2CO Taxas: 63.74 USDAdicione-se: 15.00 USD (No momento da transferência bancária, este dinheiro foi deduzido) Pagamento final: 1014.37 USDTotal Cobrado: 17.79% vs 5.5% + 45c Você realmente pensa, comerciante como nós sobreviver ao nosso negócio pagando através de 2Checkout? Quando contatado atendimento ao cliente: todas as respostas vagas e nunca obteve a resposta. Bilhete levantado: 4704-WTFN-41139005-WAHN-5941PS: Aqueles que estão fora dos EUA e queremos negociar com 2Checkout, pense duas vezes antes de lidar com fraudadores!
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Estão com 2checkout por 3 anos. Nunca é um problema. A + !!
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Completamente, não recomendo 2CO. De jeito nenhum, simplesmente não faça isso. Perdi 2K USD + conta fechada. A mesma história triste que as postagens anteriores.
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Mesmo. Você fez sua pesquisa no 2CO antes de escrever esta revisão? Basta escrever & # 8220; 2CO cargoback & # 8221; no google e sente-se e leia centenas de histórias.
Você disse: & # 8220; Como outros processadores de terceiros, 2Checkout é mais provável que leve a vendedores com pontos de crédito menos do que impecáveis ​​e é melhor em lidar com o risco do que as contas comerciais. Como mencionado acima, a empresa também lida com fraudes para você, o que é uma grande vantagem. & # 8221;
Um privilégio? FGS. Eles não têm nenhuma proteção do que nunca para o vendedor ou o comprador.
Deixe-me adicionar minha história de ser vitimada pelo 2CO. Eu sou o vendedor. 2CO é o paraíso das pessoas que pretendem fraude. Por quê? Me ouça.
Eu estou no negócio para estabelecer bons blogs de WordPress e depois vendê-los. Eu me tornei a parte do 2CO e esse foi o meu dia ruim. Uma pessoa comprou um do meu site e me disse que pagará apenas no 2CO. Ele pagou o site e entreguei-lhe todos os detalhes do site como arquivos, hospedagem, senhas, domínio etc.
Uma vez que tudo é entregue a ele, depois de uma semana, recebi um e-mail da 2CO que eles fizeram o estorno. Eles também colocam a taxa de estorno na minha conta. Eles bloquearam minha conta porque minha conta entrou negativamente após o estorno. Eles disseram que se eu quiser challange então eles vão cobrar mais US $ 15 por isso.
Eles me deram razão, a transação foi feita usando o cartão de crédito ilegalmente. Significa que o cartão foi realmente pirateado e o pagamento foi feito. Agora eu estou em um estado onde eu perdi meu dinheiro, e meu bem que era meu site.
Se você considerar o Google, Godaddy, Paypal, escrow, eles agem como ponte entre comprador e vendedor, e confirma se há qualquer disputa. Aqui, eles reembolsam todo o valor porque o mencionaram em seus termos e condições. Não há suporte para o vendedor aqui.
Agora, se você quer fazer uma fraude. Peça ao seu vendedor que venha para o 2CO, pague-o lá, obtenha o produto e, em seguida, pergunte à sua empresa de cartão de crédito por devolução, dando o motivo, que essa transação foi falsa e você não fez essa transação. Então, de acordo com o 2CO, será reembolsado automaticamente.
Mas, por outro lado, encontrei uma dúzia de exemplos, onde o comprador se queixa de que não obteve o produto apropriado e pediu reembolso, mas o 2CO está dizendo que eles não podem reembolsar.
Quem sabe se eles realmente reembolsaram o montante? Quem sabe se o reembolso é realmente solicitado? Após a pesquisa, eu também encontrei uma dúzia de exemplos em que as pessoas receberam o mesmo e-mail que cobram o valor por causa do uso ilegítimo do cartão de crédito.
Agora, se o cartão pirateado é usado, então, de quem é esse o trabalho para verificar isso? Como vendedor, eu sei que alguém quer comprar meu produto pelo valor que eu quero. Se essa pessoa está comprando roubando até um banco, o que eu fiz?
Eles têm algumas cláusulas mencionando no & # 8220: acordo de vendedor internacional; # 8221; Com base nessas cláusulas, elas simplesmente não protegem, seja vendedor ou comprador. Mas ao mesmo tempo eles dizem que eles têm um departamento que verifica e controla fraudes.
Curiosamente, eles respondem, que não podem proteger todas as transações. Agora, se você fizer sua pesquisa, você encontrará centenas de queixas. Mesmo há grupos que estão planejando enviar uma petição contra eles, pois acreditam que o 2CO está efetivamente envolvido em fraude.
Simplesmente fique longe de 2CO. Faça sua pesquisa primeiro. por exemplo. Verifique alguns dos links como:
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O serviço 2co / 2checkout é o pior da indústria. O processo de pagamento leva a longo prazo, a prevenção de fraudes é uma piada e seu atendimento ao cliente # 8230 ;. Bem, não há serviço ao cliente !! Enviado em um ingresso há mais de 4 dias, e não uma resposta via e-mail ou bilhete # 8230; NUNCA irá usar novamente !! ter que esperar 5 dias (pelo menos, o que o vendedor declara) por 2 reembolsos totalizando mais de $ 600 que não está de volta na minha conta bancária ainda !!
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Vocês sabem de que banco 2C0 faz fios para seus clientes?
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Olá Yardy, obrigado por entrar. No momento, não sabemos, mas se uma resposta surgir em nossa pesquisa, passaremos a informação.
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Esteja ciente antes de se inscrever com eles se você tiver negócios recorrentes sérios. Fui um cliente fiel 2checkout por muitos anos até que eles começaram a experimentar quando perderam pela primeira vez o processamento do mastercard e, em 2013, o visto lhes estava dando dificuldades. When mastercard processing was lost, my revenue dropped almost 50% and when they started to have problems with Visa, they cleaned up their member base buy getting rid of what they called risky accounts. Thousands of vendors were affected including my business. One chargeback in 4 year history, few refunds account is gone with 400 active recurring memberships worth thousands and thousands of recurring business is all gone.
Reason given, they claimed there were too many people tried to pay with stolen cards. How is this my problem or how can I control that, isn’t it their job? They are third party processor with high processing fees which suppose take care of this.
The best thing, once they told me that they are closing my account they gave me 10 days to find new processor.
Be careful guys.
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2checkout now request 500/usd montly sales and prove of that sales(scanned bill).
they not read my email saiing it is new site, they just not care about.
Be aware about that.
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2checkout is one of the worst if not the worst merchant in my opinion.
after doing two years of business they decided all of a sudden that my site have a high fraud ration (which was never above 4%) and decided to shut down my account of new site which i just started on 5 days notice (which was really small time and not enough to get another merchant without losing credit card paying customers),
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I agree that the chargebacks have increased as they have shifted their processing to Hong Kong.
Seriously, which customer would not dispute a charge billed in Hong Kong especially when 2Checkout mentions itself as a US company.
May be they will move to Vietnam and Pakistan next for processing the charges.
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The charge posted by 2Checkout appears as “Internet Services” & # 8211; Hong Kong in the credit card statements of customers.
This is an amazingly foolish step of 2Checkout and is leading to high amount of chargebacks across its customer base.
As I said, it is a stupid step by a credit card processor which will lead to greater customers and sellers dissatisfaction.
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Oi & # 8211; I’m posting on behalf of 2Checkout. I am in the Marketing Department here. I ran across this post and just wanted to make sure it’s up to date. Our pricing has changed. For US sellers we are now 2.9% + 30¢ per transaction. International sellers remain at the 5.5% + 45¢ per transaction.
If you have any questions don’t hesitate to reach out. 2checkout/contact/
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Thanks for the heads up Anne. We’ve made the adjustment.
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The Complete Guide to Credit Card Processing Rates & Honorários.
Credit card processing fees are extensive, complicated, and somewhat overwhelming. Nevertheless, you have to pay them if you want to process credit cards through your business. Rather than paying these charges blindly, you might as well make an.
What is a Merchant Account?
Approximately four out of five consumers own and use credit cards. Some use them sporadically, while others rely on them for day to day purchases. Businesses that accept credit cards are more likely to produce higher sales and even up-sale.
A Visual Guide to Credit Card Processing Fees and Rates [Infographic]
Credit card processing fees are hard to understand, but we don't think they should be, so we set out with the goal of creating the most easy to digest and visually appealing infographic on the subject. Você é o juíz. ;)Share this Image On.
Does Your Merchant Account Have an Early Termination Fee?
After reviewing a few dozen credit card processors, I've started to see a pattern of sticking points that unhappy merchants repeatedly complain about. One of those points is the early cancellation, or early termination fee. I can't count how many.
Trading Ease For Transparency With Interchange-Plus.
Accepting credit cards in your business is something of a two-edged sword. On one hand, they’re extremely convenient for your customers, which generally translates into more sales. At the same time, processing a credit card transaction costs.
Rever. Ratings. Comparações. Unbiased Reviews That Save You Time and Money.
Direitos autorais e cópia; Merchant Maverick. Todos os direitos reservados.

News : Companies.
ATLANTA, Jan. 23, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- 2Checkout (formerly Avangate), a leader in eCommerce, payments and subscription billing solutions, announces that eM Client, a provider of email client services, has seen improvements in its global eCommerce operations using 2Checkout’s Avangate platform.
eM Client was looking for an eCommerce solutions provider to sell its email client software to a worldwide market. Switching to 2Checkout’s Avangate solution has enabled eM Client to offer more payment methods for international shoppers, and recover more revenue through shopping cart abandonment tools.
2Checkout comes equipped with geo-distribution, intelligent payment routing and advanced cross-selling and upselling tools amongst many other features. eM Client has achieved high conversion rates on the built-in abandoned cart recovery functionality, generating additional revenue. An integrated myAccount area for end-customers with extended localized shopper and payment support simplify eCommerce for the software company.
“2Checkout improved our overall eCommerce operations by offering additional payment methods, more advanced commerce tools and extended localized shopper support,” said Petr Markovič, Chief Marketing Officer at eM Client. “The platform’s advanced multi-channel selling options provides great flexibility for future projects.”
“With 2Checkout’s Avangate platform, eM Client can now easily expand into new, emerging markets. We are pleased to see that our client appreciates the platform’s multitude of options to optimize purchase flows, and improve go-to-market-initiatives across channels,” said Erich Litch, 2Checkout's Chief Revenue Officer.
About eM Client.
We keep eM Client intuitive and easy to use, but fully loaded with features. With its ongoing development and professional support, it's no surprise that more than 1.000.000 individuals and enterprises chose to use it.
About 2Checkout (formerly Avangate)
2Checkout, a Francisco Partners portfolio company, is the digital commerce & payments provider that helps companies sell their products and services via multiple channels, acquire customers across multiple touch points, increase customer and revenue retention, leverage smarter payment options and subscription billing models, and maximize sales conversion rates. The company's clients include ABBYY, Absolute, Bitdefender, FICO, HP Software, Kaspersky Lab, and many more companies across the globe.

News : Companies.
ATLANTA, Dec. 19, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- 2Checkout (formerly Avangate), a leader in eCommerce, payments and subscription billing solutions, today announced it has been named a Major Player in the IDC MarketScape for Worldwide Subscription Relationship Management 2017 Vendor Assessment (doc #US43172417, November 2017).
The IDC MarketScape is a premier vendor assessment tool, providing in-depth quantitative and qualitative technology market assessments of subscription relationship management vendors. Delivered in a full-length research version and summarized in an easy-to-read graphical depiction, the report provides professionals with the critical information necessary to select a subscription management vendor within the context of their business needs.
“More than 70% of the transactions we’re currently processing through the Avangate digital commerce platform are for subscription-based products, up from 49% in 2012. We experience first-hand this massive shift to subscriptions, for which our platform and services are well equipped. We’re proud to have been named a Major Player in this rapidly growing space and appreciate all of the customers who took the time to share their experiences for the report,” said Alex Hart, 2Checkout’s CEO.
IDC MarketScape vendor analysis model is designed to provide an overview of the competitive fitness of ICT (information and communications technology) suppliers in a given market. The research methodology utilizes a rigorous scoring methodology based on both qualitative and quantitative criteria that results in a single graphical illustration of each vendor’s position within a given market. IDC MarketScape provides a clear framework in which the product and service offerings, capabilities and strategies, and current and future market success factors of IT and telecommunications vendors can be meaningfully compared. The framework also provides technology buyers with a 360-degree assessment of the strengths and weaknesses of current and prospective vendors.
About 2Checkout (formerly Avangate)
2Checkout, a Francisco Partners portfolio company, is the digital commerce & payments provider that helps companies sell their products and services via multiple channels, acquire customers across multiple touch points, increase customer and revenue retention, leverage smarter payment options and subscription billing models, and maximize sales conversion rates. The company's clients include ABBYY, Absolute, Bitdefender, FICO, HP Software, Kaspersky Lab, and many more companies across the globe.

2Checkout Review.
2Checkout (2CO) is an international third-party payment processor that, at its most basic level, allows money to be transferred from a buyer to you after a purchase is completed. Like its main competitor PayPal, 2CO is the name buyers will see if they check transactions on their credit card bill. The PCI-compliant company offers several features, including recurring billing and custom checkout.
If you’re a business that brings in a few thousand dollars per month or less, you’ll probably earn a higher discount rate from 2CO than what’s offered by standard merchant accounts. Another perk of using a third-party processor like 2CO is that you’re not held responsible for fraudulent or disputed charges, although you will have to pay a fee to 2CO for transaction disputes.
After you fill out an application with 2CO it will be reviewed by underwriters before gaining approval, just like when you apply for a personal credit card. Once you’re ready to use 2CO, you’ll either use 2CO’s “Plug and Play” shopping cart software or integrate the processor into your existing cart. When customers place orders on your site, they will be redirected to 2CO to complete transactions. That’s one downside of working with some third-party processors like 2CO: Buyers will have to leave your store to finish their purchase, which could theoretically lead to lost sales.
There are several positive and negative facts to consider when working with 2CO. Withheld funds and frozen accounts are the main complaints of 2CO users. Still, with more than 50,000 vendors 2CO remains a real alternative to competitors like PayPal. Keep reading our 2Checkout review to get a better grasp of the processor and see if it’s the right fit for your business.
Índice.
Produtos & amp; Services:
2Checkout offers several helpful features, including a handy app, integration with tablets and smartphones, recurrent billing, direct checkout, and the ability to accept 26 currencies in 15 languages. The dashboard includes sales history and trends and the option to grant various amounts of access to different users. 2CO is PCI Level 1 compliant and all transactions undergo a fraud review within 24 hours of completion.
2CO offers two main payment solutions for businesses:
Customers won’t have to sign up for a 2CO account to complete a sale but can quickly make purchases using debit or credit cards with either plan. While both services allow your business to complete transactions by redirecting customers to the 2CO site, there are some differences.
Automatically displays checkout optimized for customer’s device format (i. e. laptop, tablet, smartphone.) Marketed to sellers just starting out or with a smaller number of product offerings. Payments can be customized and localized.
Format gives customers the impression they’re still on your site. Includes overlay payment form. Cuts down on the number of fields that must be completed to finish a transaction.
In my opinion, unless it’s really important for your site to remain visible in the background while customers complete purchases and you’re a small to mid-range store Dynamic Checkout is a solid pick.
Taxas & amp; Rates:
2Checkout charges no statement, recurrent billing, cancellation, or other monthly fees. Although at one time merchants were required to pay a $49 setup fee, 2CO now advertises that it charges nothing to set up accounts. Service commitments are month-to-month. You can view the full fee schedule including chargeback rates here.
You will come across a few extras costs as a 2CO customer. Depending on your account, chargebacks will range from $20 to $50 for disputed transactions processed using U. S. dollars and $25 to $65 for disputed transactions processed using non-U. S. dollars. Also, each account’s reserve for chargebacks begins at 5% of your gross sales per pay period–that amount is held for 90 days before it’s released.
2CO keeps rates simple across the board, taking a flat 2.9% and $0.30 for each processed transaction regardless of how much you process. Although new accounts qualify for the 2.9% rate, 2CO charges significantly more per transaction (5.5% and $0.45) for accounts it considers high-risk, if, as the website states, “the Products or business practices of a Sub-Merchant create a potential or actual financial or reputational risk to 2CO, such as the sale of Restricted Products or high chargeback percentages.” International sellers pay 5.5% and $0.45 per transaction. International sales may cost an extra 1% per transaction.
Contract Length & Cancellation Fee:
2Checkout’s payment solutions are contract-free and are offered on a month-to-month basis.
Vendas e Advertising Transparency:
2Checkout offers merchants plenty of ways to garner information and encourages social media interaction but doesn’t appear to use gimmicky marketing tactics. Pricing is straightforward and advertising is standard and mostly limited to the web. 2CO attracts new customers either via their site or referrals, and I found no evidence of an old-school sales force making cold calls to potential customers.
Atendimento ao Cliente & amp; Apoio, suporte:
2Checkout offers several ways to reach its customer service, including:
Unfortunately, no weekend phone support is offered. Developers can access documentation, care integration instructions, and more here. You can also reach out on 2CO’s Facebook and Twitter pages.
Negative Reviews & Complaints:
Merchants report a broad range of complaints about 2Checkout, with most centering around product and service issues. A member of the BBB for more than a decade, the business maintains an A+ rating. Of the 41 complaints issued in the past three years. While Merchant Maverick is dedicated to completing exhaustive online searches for complaints, we weren’t able to read all of the issues users reported online. With that in mind, we were able to cull several common 2CO negatives, including:
Account Termination – 2CO appears to closely monitor accounts, with users reporting account closure with no notice. If your business could be considered high-risk you might want to choose a processor such as Durango Merchant Services. Read more about how to avoid freezes, fees, and the termination of accounts here. You can also check out 2CO’s prohibited products list for more info. Withheld Funds – Merchants report dissatisfaction with 2CO’s policy to hold funds 90 days after accounts are terminated.
Positive Reviews & Depoimentos:
There are also positive 2Checkout comments out there to balance out the negative feedback. While many merchants report spotty customer service, others are satisfied. Common positive interactions with 2CO include:
Convenient Checkout – The one-page checkout setup is fairly straightforward. Widely Accepted – 2CO works with eight payment methods and can accept foreign currency in 15 languages and more than 20 currencies. Easy To Use – Merchants report that 2CO is quick to setup and operate.
Integrations and Add-Ons:
2Checkout supports more than 50 third-party shopping carts. Click here to view a full list. It can be integrated with various add-ons, including online booking service Checkfront, classified software Listbingo, and FreshBooks cloud-based accounting software.
Final Verdict:
Like other third-party processors, 2Checkout is more likely to take on sellers with less than flawless credit scores and is better at dealing with risk than merchant accounts. As mentioned above, the company also deals with fraud for you, which is a big perk.
If you choose to work with 2CO, it’s a good idea to take time to familiarize yourself with the processor’s procedures and fee structure so you’re one step ahead of the game. 2CO offers plenty of features and is compatible with virtually all shopping carts.
If possible, apply for a traditional merchant account as well as a third-party processor like 2CO. That way you’ll have access to funds in case there’s ever a problem with either resource. Whether or not the commission you earn after paying 2CO fees makes sense with your bottom line is important to consider. I like that 2CO has a broad reach and integrates well with mobile devices. However, its wide assortment of merchant complaints would make me take pause.
Tom DeSimone.
tahmdesimone.
+Tom DeSimone.
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Way too expensive. An average of about 4% for European Card payments, 5% rolling reserve (supposed to be released after 90 days, after 95 it is still not released!), plenty of US tax office paperwork even though we are an European based company, slow support. The checkout experience required our customers to re-enter all of their address details, … We have moved over to Stripe and it’s much cheaper (about 1.5% for European Cards, no rolling reserve).
They refused our application, citing the “prohibited products list”.We sell books. No hate stuff, nothing political and such, just stupid poems or novels. I don’t understand. Maybe they are racist because half of our books are in Arabic? Or maybe they are afraid of dealing with a middle eastern country? I have always recommended them, and thought they were a good option. However they don’t seem to live up to my expectations or their claims. So I can’t recommend them anymore.
after going through all your shitty verification process & waiting for 1 month their risk team allowed us to use this gateway on our website. when our payment day arrived they cancelled all orders by themself without any prior notice/call/email. I should have gone through all their 99% negative reviews on InternetTHEY ARE FRAUD, PLEASE DO NOT USE THIS GATEWAY/MERCHANT FOR YOUR BUSINESS, THEY CAN SUSPEND ACCOUNT ANYTIME WITHOUT ANY INFORMATION, THEIR RISK & FRAUD TEAM ARE ARE DOING SHIT ON THEIR JOB.
Can you tell us what types of FB ads you were running?
DO NOT USE THIS MERCHANT. I used 2CheckOut for one of my business for almost 2 years we had many transactions until December 2016 when we had our first chargeback. Because of this one charge back 2CheckOut sent us an email and locked our account said we went over our 2% chargeback rate. They then sent us an email we have to send them back the funds via PayPal. We send them back the funds via Paypal and they still refused to open back our account. Also a note please make sure the % they state on the website is the actual % they take out they said they were charging us 5% in transaction fees when we calculated it they were charging us over 11% during our service period and even after many emails they never refunded us our agreed %.
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just one word: AVOID. Let me explain why: my company is located in Lithuania (European Union) and in 2016 year we ran an online store selling guitar strings. We used a one payment gateway (famous one you all know) and wanted to offer an alternative payment option for our customers. We contacted PayMill, Adyen, Stripe, 2 checkout and so on. Only Adyen and 2checkout worked with our region and we found their fees reasonable. So we subscribed for both. We explained what purposes we need a payment gateway for (European store, payments in Euro, then company bank account in European bank and so on). They told that the rates on their website is correct and we started to work. Our partnership ended after 1st transaction. First of all we were a little bit confused by the amount we received. We double checked 2checkout fees and calculated amount didn’t match the actual amount. So we contacted support team. And there it started to surprise. Response time before we subscribed had been short. After that we could write a few times before we get something from them. They explained: as they’re an American company all the transactions not in USD are conversed to USD during payment and then it is conversed again before appearing on our account. So we have a lame double conversion from EUR to USD and then again to EUR. Why didn’t they tell that, when we asked if their payment gate worked well for Europe companies in Euro currency without any hidden tricks? Well, that’s their business and how they do that 🙂 Tricky. Está bem. So we asked them to close our account, it required a lot of docs for USA, despite that we never worked there, so why we should justify ourselves before their TAX system. Ok, it’s rules and we followed them. Than we asked to transfer money to our bank account and once again. We’ve been shocked. Their support team member saw that we had only 20 something euros on our account and they knew that transfer would not be from European bank, so we would have to pay international transaction fee of 15$.Just realize. 15$ from 23$ dollars on our account balance. It’s ridiculous. And their team member could tell us that we should pay 15$, we would rather have refunded our customer and leave him a product as a present then receive a funny 8$ from that 29$ order after all the fee charges. But we can see that they don’t care, they answer after a long time or don’t answer at all. That’s their service. Conclusion: no need to say that using some of the biggest payment gateways you save time, nerves, money and there’s no any hidden tricks. It’s up to you. We were mad at the whole situation with 2checkout and only a few months after decided to tell about it. Maybe it will help someone, because if we had known someone else’s experiences before we subscribed, we would have never worked with 2checkout. Regards, Anton (MB Revolo)
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this is the worst possible payment gateway. think 10000 times before using their service. because once you become a customer, there is no support. your emails willnt be replied, to and you will literally have to beg to get support. despite being a paying customer for more then 85 years everyday we are facing hardship with their services. just looking for an option to switch out. hence suggesting users not to install this poor service provider.
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Worst payment gateway ever… in more than 10 years I never had such a terrible experience with payments. Everything was really fast at time to approve my account and make sales but when I tried to get my payouts your system got suspiciously slow. Around a month and my money is still retained for no clear reason… my clients can’t get their services. I refunded all sales. Bye bye 2 checkout… never ever again.
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I was just terminated. Liked them at first. Spent 7 months and 15 grand setting up a subscription based forum, a first for my industry. Quickly realized the people are so used to free info that the format was not going to work and switched it to free. Not feeling it was fair to keep the first 9 peoples monies who paid to get in while the new people got access for free I refunded the monies for the first nine subscribers. No one asked i just thought it was the right thing to do. 2CO sent me a threatening email I responded by email and spoke to a supervisor, walked her through the forum and told her why I gave the refunds and that I had considered moving the account to my main business that does 6 figures online per year. She said she understood and “promised” to call me back the next day. No call, I hate that, just an email that said I was terminated for too many charge backs. They listened so well. I dont like the hold back of the monies on top of the use charges. They should have listened better, much better. Not impressed!
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THEY TAKE YOUR FUNDS A MONTH LATER THY WILL REFUND THOSE FUNDS BACK TO YOUR CUSTOMERS YOU LEFT WITH NOTHING . CALLED 2CHECK OUT COMPANY SAME LADY ANSWERS A PHONE AND SHE BASICALLY DOESNT DO ANYTHING THERE. BEWARE OF A HUGE SCAM COMPANY 2CHECKOUT! DO NOT FALL INTO THEIR SCAM HANDS. FOR THIS EXPERIENCE I WILL LET THE WHOLE WORD KNOW THAT THIS COMPANY “2CHECKOUT” TAKES PEOPLE’S MONEY.
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2co is very disappointing when they list your products as “unsupported” suddenly when I made sure to read the prohibited list and herbs and personal care products like soap and oils are not mentioned , what’s “unsupported” about some oil and certified herbs ?! very disappointing! Which service is better to use? I don’t live in the US therefore I need international merchant service.
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Do not ever use them, anytime they will disable your account by giving funny reasons. I had very bad experience with these guys.
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This is how we have been robbed by 2Checkout in the pretext of global payment:Transaction ID: 105412472144Payment done by customer in INR: 75500/-Payment converted in USD: 1150.65/- (Payment is less, as very high conversion rate is applied which 2CheckOut says this includes hedge charges, third party fees etc. which was never communicated nor disclosed, they write 5.5% + 45c only, it was expected to received approx $1234 USD based on FX conversion INR 61.15 / USD, but charged INR 65/USD) Reserve Held: 57.54 USD2CO Fees: 63.74 USDAdjust: 15.00 USD (At the time of wire transfer, this money was deducted)Final Payment: 1014.37 USDTotal Charged: 17.79 % vs of 5.5% + 45c Do you really think, merchant like us will survive our business paying through 2Checkout? When contacted customer care: All vague replies and never got the answer. Ticket raised:4704-WTFN-41139005-WAHN-5941PS: Those who are outside US and want to transact with 2Checkout, think twice before dealing with fraudsters !
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Been with 2checkout for 3 years. Never a problem. A+!!
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Completely, do not recommend 2CO. No way, just don’t do it. I lost 2K USD + account closed. Same sad story as previous posts.
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Mesmo. Have you done your research on 2CO before writing this review? Simply write “2CO chargeback” in google and sit back and read hundred of stories.
You said: “Like other third-party processors, 2Checkout is more likely to take on sellers with less than flawless credit scores and is better at dealing with risk than merchant accounts. As mentioned above, the company also deals with fraud for you, which is a big perk.”
A Perk? FGS. They have no protection what so ever for seller or buyer.
Let me add my story of being victimized by 2CO. I am the seller. 2CO is the heaven for people who intend to fraud. Por quê? Hear me out.
I am in the business to establish good earning wordpress blogs and then sell them. I became the part of 2CO and that was my bad day. One person bought one of my site and told me that he will pay only on 2CO. He paid for the site and i handed over him all the details of website like files, hosting, passwords, domain etc.
Once everything is handed over to him, after one week, i got an email from 2CO that they have made the chargeback. They also put the chargeback fee on my account. They blocked my account as my account went in negative after chargeback. They said if i want to challange then they will charge $15 more for that.
They gave me reason that, the transaction was made using the credit card illegally. Means the card was actually hacked and then payment was made. Now i am in a state where i lost my money, and my asset which was my website.
If you consider Google, Godaddy, Paypal, escrow, they act as bridge between buyer and seller, and confirms if there is any dispute. Here, they refund all the amount because they have mentioned it on their terms and conditions. No support whatsoever for the seller here.
Now if you want to make a fraud. Ask your seller to come to 2CO, pay him there, get the product, and then ask your credit card company for chargeback giving the reason, that those transaction was false and you didnt made that transaction. So according to 2CO will refund automatically.
But on the other side i found dozen of examples, where the buyer are complaining that they didnt get the proper product and asking for refund, but 2CO is telling them that they cannot refund.
Who knows if they really refund the amount? Who knows if the refund is actually asked? After research i also found dozen of examples where people got the same email that they chargeback the amount because of illegale use of credit card.
Now if the hacked card is used then whose job is this to check that? As seller, i know that someone wants to buy my product for the amount i want. If that person is buying by robbering even a bank, what wrong i done?
They have few clauses mentioning in “Intenational seller agreement” nad based on those clauses, they simply dont protect, either seller or buyer. But at the same time they say that they have a department which checks and control frauds.
Interestingly they give a reply, that they cannot protect every transaction. Now if you do your research you will find out hundred of complaints. Even there are groups who are planning to submit a petition against them as they believed that 2CO is actually involved in fraud.
Simply stay away from 2CO. Do your research first. por exemplo. check few of the links like:
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2co / 2checkout service is the worst of the industry. Their payment proccessing takes way to long, their fraud prevention is a joke, and their customer service…. well there is NO customer service!! Sent in a ticket over 4 days ago, and not a response via email or ticket… Will NEVER use again!! having to wait 5 days (at least that’s what seller states) for 2 refunds totaling over $600 that’s not back in my bank account yet!!
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Do you guys know from which bank 2C0 do wires to its customers?
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Hi Yardy, thanks for checking in. At the moment we do not know, but if an answer comes up in our research we’ll pass the info along.
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Be aware before you signup with them if you have serious recurring business. I have been loyal 2checkout client for many years until they started experience when they first lost their mastercard processing and then in 2013 visa was giving them hard time. When mastercard processing was lost, my revenue dropped almost 50% and when they started to have problems with Visa, they cleaned up their member base buy getting rid of what they called risky accounts. Thousands of vendors were affected including my business. One chargeback in 4 year history, few refunds account is gone with 400 active recurring memberships worth thousands and thousands of recurring business is all gone.
Reason given, they claimed there were too many people tried to pay with stolen cards. How is this my problem or how can I control that, isn’t it their job? They are third party processor with high processing fees which suppose take care of this.
The best thing, once they told me that they are closing my account they gave me 10 days to find new processor.
Be careful guys.
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2checkout now request 500/usd montly sales and prove of that sales(scanned bill).
they not read my email saiing it is new site, they just not care about.
Be aware about that.
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2checkout is one of the worst if not the worst merchant in my opinion.
after doing two years of business they decided all of a sudden that my site have a high fraud ration (which was never above 4%) and decided to shut down my account of new site which i just started on 5 days notice (which was really small time and not enough to get another merchant without losing credit card paying customers),
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I agree that the chargebacks have increased as they have shifted their processing to Hong Kong.
Seriously, which customer would not dispute a charge billed in Hong Kong especially when 2Checkout mentions itself as a US company.
May be they will move to Vietnam and Pakistan next for processing the charges.
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The charge posted by 2Checkout appears as “Internet Services” & # 8211; Hong Kong in the credit card statements of customers.
This is an amazingly foolish step of 2Checkout and is leading to high amount of chargebacks across its customer base.
As I said, it is a stupid step by a credit card processor which will lead to greater customers and sellers dissatisfaction.
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Oi & # 8211; I’m posting on behalf of 2Checkout. I am in the Marketing Department here. I ran across this post and just wanted to make sure it’s up to date. Our pricing has changed. For US sellers we are now 2.9% + 30¢ per transaction. International sellers remain at the 5.5% + 45¢ per transaction.
If you have any questions don’t hesitate to reach out. 2checkout/contact/
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Thanks for the heads up Anne. We’ve made the adjustment.
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